Hírek
2017. Április 20. 10:42, csütörtök | Helyi
Stabil internet a megbízható üzleti működés alapja
A kisvállalatok vezetőinek informatikai előképzettsége és nyitottsága jelentősen meghatározhatja a cég jövőjét – derült ki az Invitel és a BellResearch 2016-os közös őszi felméréséből.
A kutatásban résztvevő kisvállalati cégvezetők többsége fejleszthetőnek értékelte telekommunikációval és informatikával kapcsolatos tudását, miközben többségük egyetértett azzal az állítással, hogy a korszerű távközlési megoldások alkalmazása hozzájárul a vállalkozás gazdaságos és sikeres működéséhez is.
Tavaly ősszel elkészítette közös kutatását az Invitel és a BellResearch, hogy feltérképezzék az Invitel szolgáltatási területén található kisvállalatok napi működését, és a digitális fejlődésükkel kapcsolatos törekvéseket, lehetőségeket. A kutatásból többek között az is kiderült, hogy bár egyre fontosabb a nagysebességű internet a kisvállalkozók számára, a szolgáltatások választásakor leginkább a stabilitással párosuló költségracionalizálási igény érvényesül.
Első helyen a megbízható internet és a stabil céges háttér áll
Az Invitel és a BellReseach kutatása szerint a vizsgált hazai kisvállalatok 82%-a használ „vezetékes” internetet a napi üzletvitel, ügymenet támogatására. Ennek kapcsán kiemelt fontosságúnak tartják a megbízható szolgáltató kiválasztását, amely biztos alapokra épülő céges hátteret nyújt számukra és lehetővé teszi, hogy az internetszolgáltatással kapcsolatos problémák megoldása helyett az üzlet működtetésével foglalkozhassanak.
A költséghatékonyabb működés is cél
Az Invitel és a BellResearch felmérése alapján pozitív változás figyelhető meg a kisvállalatok technológiára való nyitottságában, ugyanakkor 60 százalékuknál – hiába tervezik – sok esetben már nem jut elegendő erőforrás fejlesztésre, sem szakmai, sem pénzügyi értelemben. A kisvállalkozások közül éppen ezért minden második célul tűzi ki a költséghatékonyabb működést – elsősorban a technikai és rezsiköltségek racionalizálása segítségével. Bármilyen jövőbeni modernizáció, vagy új szolgáltatás igénybevétele többnyire csak akkor vállalható részükről, ha az közvetlenül hozzájárul üzleti céljaik eléréséhez.
„A kisvállalatok informatikai nyitottsága meghatározhatja a cég jövőjét, ezért elengedhetetlen számukra a korszerű távközlési megoldások alkalmazása. Azt látjuk, hogy a stabil céges internet ma már alap, e köré épül szinte minden más szolgáltatás. Mivel a vállalkozások alapvetően különböznek egymástól, ez igaz az elvárásaikra is: más szolgáltatásra van szüksége például egy olyan vállalkozónak, aki otthonosan mozog a közösségi hálózatokon és másra annak, aki először készül megjelenni az interneten” – összegezte Iski István, az Invitel lakossági és kisvállalati marketingigazgatója. „Az Invitelnél évente több felmérést készítünk, hogy szolgáltatásainkat mindig az aktuális igényekre hangoljuk, ezzel támogatjuk ügyfeleinket versenyképességük megőrzésében” – tette hozzá.
A korábbi évekhez hasonlóan az Invitel most is főként kutatási eredményeire és ügyfelei igényeire építve fejlesztette tovább kisvállalati Profi portfólióját, amelynek kialakításakor a szolgáltatáskínálat bővítése mellett az is fontos szempont volt, hogy hasznos kiegészítőkkel támogassák a vállalkozások munkáját.
Gyorsított hibaelhárítás, extra informatikai támogatás
A megfelelő, stabil infokommunikációs szolgáltatás mellett, olykor-olykor megakaszthatja a munkát egy-egy hirtelen felmerülő technikai probléma. Az Invitel éppen ezért ún. gyorsított hibaelhárítási szolgáltatást is nyújt csomagjaihoz, amelynek megrendelésével, probléma esetén elsőbbségi hibakezeléssel helyreállítják a szolgáltatás működését. A távközlési cég emellett informatikai támogatás szolgáltatást is kínál, melynek igénybe vételével a kisvállalati ügyfelek telefonos vagy távsegítséget kaphatnak például az e-mailezés beállításához, a router-modem Wi-Fi beállításokhoz, operációs rendszerekkel összefüggő feladatokhoz, sőt még FTP tárhely használatához szükséges telepítésekhez is.
Az Invitelről
Az Invitel Távközlési Zrt. az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati ügyfeleinek nyújt professzionális szolgáltatásokat. A társaság több mint 20 év tapasztalatával a magyar telekommunikációs piac egyik meghatározó szolgáltatójaként, széles körű portfolióval áll ügyfelei rendelkezésére. Korszerű, interaktív, digitális és HD televízió-, valamint gyors internet- és megbízható telefonszolgáltatásáról ismert a lakosság körében, emellett kisvállalatokra szabott internet-, telefon-, publikus TV szolgáltatásokat és más kiegészítő telekommunikációs csomagajánlatokat is kínál. Az Invitel számos ügyfélszolgálati ponttal várja előfizetőit országszerte, székhelye Budaörsön található.
A közép- és nagyvállalati, intézményi, valamint nagykereskedelmi ügyfelek részére a társaságcsoport másik pillére, az Invitech Solutions nyújt magas színvonalú telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat.
További információ: http://www.invitel.hu
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 12. 10:38, péntek | Helyi
Két generáció, egy szenvedély: A Mihalik-bajnokcsalád
Ismerjük meg Mihalik Mirát, a még csak tizenhét éves autóversenyzőt.
2025. December 13. 07:10, szombat | Bulvár
Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai nőnél
Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai fiatal nőnél, további három lepragyanús társa pedig még megfigyelés alatt áll - közölte pénteken a Maszol.ro kolozsvári hírportál.
2025. December 13. 07:10, szombat | Külföld
Ukrajnai háború - Az Európai Unió tartósan befagyasztja az orosz állami vagyont
Az uniós tagállamok kormányait tömörítő Tanács úgy döntött, hogy meghatározatlan időre megtiltja az EU területén befagyasztott, az Orosz Központi Bankhoz tartozó eszközök Oroszországba történő visszautalását
2025. December 13. 07:09, szombat | Belföld
NAV: év végéig érdemes a kisvállalati adót választani
Jövőre még több cég választhatja a kisvállalati adót (kiva), ugyanis megduplázódik a belépési határ.
