Hírek
2019. November 18. 10:49, hétfő |
Helyi
Forrás: MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság
Egyre többen követik a MÁVINFORM-ot a Facebookon
Apolló rekordot döntött
Januárban indult és havonta már 400 ezer embert ér el a MÁV MÁVINFORM Facebook-oldala, amin keresztül gyors tájékoztatást kapnak az utasok a közlekedő vonatokat érintő rendkívüli eseményekről és azok menetrendre gyakorolt várható hatásairól.
Havonta már átlagosan 400 ezer embert ér el a MÁVINFORM a Facebookon keresztül, ehhez mintegy havi 220 ezer aktivitás fűződik, tehát ennyi felhasználó kattintott a bejegyzéseire, osztották meg vagy szóltak hozzá. A MÁVINFORM csatornáját 34 ezren lájkolták már, hetente 1000 új felhasználóval bővül a követők száma. Egyes rendkívüli eseményekről, így például a felsővezeték-szakadásról szóló hírek, 70-80 ezer emberhez jutottak el. De az eddigi rekordot 115 ezer eléréssel egy Debrecenből Budapestre tartó sebesvonaton talált szelíden viselkedő kutyáról szóló bejegyzés érte el november 5-én. A gyorsan terjedő facebookos hírnek köszönhetően pár órán belül meglett az elkóborolt kutya gazdája, aki a Nyugatiban ölelhette magához Apollót. Nem sokkal később pedig egy hozzászólásban hálásan köszönte meg a MÁV-nak és a vasutasoknak, hogy segítettek és vigyáztak a kedvencére.
Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója szeptemberben bejelentette, hogy megkezdődik a vasútvállalaton belüli információáramlás megújítása és ezzel párhuzamosan azon kommunikációs csatornák kiépítése is, amelyek révén az utasok rövidebb idő alatt, gyors és megbízható tájékoztatásban részesülnek. Ehhez a munkához több ütemű informatikai fejlesztés is társul, amelynek eredményeképpen javul a fedélzeti és állomási utastájékoztatási kijelzők központi vezérlése, a forgalmi szolgálati helyek és fedélzeti személyzet (jegyvizsgálók, mozdonyvezetők) tájékoztatása. Az utastájékoztatás kiemelt eszközévé vált a MÁVINFORM, ami a MÁV Kommunikációs Igazgatóságán belül működik, és feladata, hogy a közösségi közlekedésben naponta utazók minél több meghatározó médián, rádióadón, a vasúttársaság honlapján, a közel 390 ezer okostelefonon megtalálható MÁV applikáción, valamint internetes közösségi felületen keresztül kaphassanak információt az aktuális vasúti közlekedési helyzetről. A MÁV applikáción az alkalmazáson belüli utastájékoztatási funkciókata közeljövőben továbbfejlesztik.
A vasúttársaság fontosnak tartja, hogy több mint 140 millió utasa minél gyorsabban, több felületen is értesüljön a vonatközlekedést befolyásoló előre tervezett pályakarbantartásokról vagy a váratlan eseményekről, ezért a 35 éve, 1984 nyarán alapított MÁVINFORM idén január óta a Facebookon is elindította a tájékoztatási csatornáját.
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 12. 10:38, péntek | Helyi
Két generáció, egy szenvedély: A Mihalik-bajnokcsalád
Ismerjük meg Mihalik Mirát, a még csak tizenhét éves autóversenyzőt.
2025. December 13. 07:10, szombat | Bulvár
Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai nőnél
Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai fiatal nőnél, további három lepragyanús társa pedig még megfigyelés alatt áll - közölte pénteken a Maszol.ro kolozsvári hírportál.
2025. December 13. 07:10, szombat | Külföld
Ukrajnai háború - Az Európai Unió tartósan befagyasztja az orosz állami vagyont
Az uniós tagállamok kormányait tömörítő Tanács úgy döntött, hogy meghatározatlan időre megtiltja az EU területén befagyasztott, az Orosz Központi Bankhoz tartozó eszközök Oroszországba történő visszautalását
2025. December 13. 07:09, szombat | Belföld
NAV: év végéig érdemes a kisvállalati adót választani
Jövőre még több cég választhatja a kisvállalati adót (kiva), ugyanis megduplázódik a belépési határ.
